راهنمای خرید تریگر و مینی تریگر

تریگر یکی از متداول‌ترین و پرکاربردترین انواع اسپری‌ها است که در محصولات و مایعات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای کاربرد‌های بسیاری است که مهم‌ترین آن‌ها استفاده برای انواع خوشبوکننده‌های هوا، شیشه شور‌ها و محلول‌های ضد عفونی‌کننده سطوح و دست می‌باشند. این وسیله کاربردی در ابعاد مختلف زندگی انسان نفوذ کرده و به وفور از آن استفاده می‌شود. به طوری که همه افراد در روزمرگی‌های خود حتماً با یک یا چند نوع از این محصول سروکار دارند. در ادامه به بررسی کامل این محصول و نحوه استفاده و مزایای خرید آن خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید تریگر​

تریگر یکی از متداول‌ترین و پرکاربردترین انواع اسپری‌ها است که در محصولات و مایعات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای کاربرد‌های بسیاری است که مهم‌ترین آن‌ها استفاده برای انواع خوشبوکننده‌های هوا، شیشه شور‌ها و محلول‌های ضد عفونی‌کننده سطوح و دست می‌باشند. این وسیله کاربردی در ابعاد مختلف زندگی انسان نفوذ کرده و به وفور از آن استفاده می‌شود. به طوری که همه افراد در روزمرگی‌های خود حتماً با یک یا چند نوع از این محصول سروکار دارند. در ادامه به بررسی کامل این محصول و نحوه استفاده و مزایای خرید آن خواهیم پرداخت.

اجزای تشکیل دهنده تریگر

در زمان خرید تریگر اگر به ساختار و ساختمان فیزیکی آن دقت کنید. مشاهده خواهید کرد که این محصول از چندین بخش داخلی و بیرونی تشکیل شده است. اجزای بیرونی این محصول عبارتند از:

اهرم ماشه‌ای

اهرم ماشه‌ای بیرونی‌ترین قطعه تشکیل دهنده این محصول است. افراد برای استفاده از آن باید حتماً اهرم ماشه‌ای را لمس کرده و آن را فشار دهند. زیرا تنها در این صورت است که محلول درون بطری به بیرون پاشیده می‌شود.

اهرم پر‌کننده

اهرم پرکننده که در ساختار تریگر تعبیه شده است مایع و محلول درون بطری را به نازل پخش‌کننده هدایت می‌کند. این اهرم به شکلی دستی طراحی شده که با هر بار فشار دادن قطعه ماشه‌ای مقدار معینی از محلول به بخش درونی پمپ روانه می‌شود.

نازل پخش‌کننده

نام دیگر این بخش دریچه تخلیه است که محلول و مایع مورد استفاده از طریق آن به بیرون هدایت می‌شود. معمولاً نازل‌های تعبیه شده در مدل‌های این محصور به دو صورت دستی و تنظیم شونده طراحی شده‌اند. نازل پخش‌کننده امکان انتخاب نوع پاشیدن محلول را برای افراد استفاده‌کننده مهیا می‌کند.

اجزای درونی تریگر

اهرم اسپینر چرخنده

این اهرم اولین بخش درونی انواع تریگر است که با چرخاندن آن نازل پخش‌کننده به سه حالت آف، اسپری و استریم در خواهد آمد. در نتیجه باعث ایجاد تغییر در حالت پاشیدن محلول درون بطری می‌شود. در صورتی که این اهرم به هر دلیل از کار بیفتد پمپ فاقد کاربرد خواهد شد. زیرا پخش‌کننده در حالت آف قفل خواهد شد.

شیر توپی یا بال ولو

بال ولو قطعه‌ای است که درست بعد از اهرم اسپینر قرار داده شده است. شیر توپی در دو حالت باز و بسته طراحی شده است. به نحوی که فرایند پاشش مایع را به وسیله چرخیدن اهرم اسپینر به سمت بخش آف مسدود می‌کند. همچنین هر زمان اهرم چرخنده روی دو حالت اسپری و استریم قرار بگیرد خروجی را در حالت باز قرار می‌دهد.

پیستون

پیستون همان قطعه مکنده است که بدون آن محصول مربوطه فاقد کارایی خواهد بود. در واقع پیستون با فشار دادن اهرم ماشه‌ای، مقداری مایع درون بطری را مکیده و به سوی اهرم پرکننده می‌فرستد.

اجزای تشکیل دهنده تریگر

شناخت انواع ماشه برای خرید و استفاده آسان از تریگر

در زمان خرید تریگر بهتر است به نوع ماشه آن توجه کرد و محصولی را که دارای ماشه مناسب با وضعیت و نوع کار‌مان است را خریداری کنیم. به طور کلی ماشه ها‌ی این محصول در مدل‌های ذیل طراحی می‌شوند.

انواع نازل و پاشش موجود در تریگر

پاشش تریگر در انواع مختلفی طراحی می‌شود که عبارتند از:

مزایا خرید تریگر

خرید تریگر با فواید و مزایای بسیاری برای استفاده‌کننده همراه است. برخی از مهمترین این مزایا عبارتند از:

فرم ثبت سفارش

شناخت ابعاد و سایز‌بندی تریگر برای انتخاب و خرید

دهانه اسپری انواع تریگر در چهار سایز متنوع تولید و به بازار عرضه می‌شود که شامل موارد ذیل می‌باشند. البته مشتریان می‌توانند سایز‌های مورد نیاز خود را سفارش داده تا شرکت سازنده اقدام به تولید انواع مختلف این محصول با سایز‌های متفاوت کند.

انتخاب و خرید تریگر بر اساس ظاهر و رنگ‌بندی آن

تریگر در اشکال و رنگ‌بندی متنوعی به بازار عرضه می‌شود. در نتیجه در زمان خرید می‌توان یکی از مدل‌های این محصول را با رنگ و شکل خاص انتخاب کرد. اشکال زیبا و رنگ‌های دلفریب در طراحی این محصول به کار رفته‌اند. بنابراین از مدل‌های متنوع آن می‌توان برای اسپری کردن انواع محلول‌ها بدون بروز کوچکترین اشتباهی استفاده کرد.

انتخاب و خرید تریگر بر اساس ظاهر و رنگ‌بندی آن

اهمیت الگو و شکل پاشش در انتخاب و خرید تریگر

انتخاب الگو و شکل پاشش تریگر باید بر اساس نوع مایع و میزان غلظت آن باشد. علاوه بر آن نوع پاشش مایعات می‌تواند یک عامل مهم برای ایجاد جذابیت در این محصول باشد. بنابراین در زمان خرید می‌توان این وسیله را بر اساس الگوی پاششی آن خریداری کرد.

مهم‌ترین فاکتور در انتخاب و خرید تریگر برای مصارف خانگی

ایمنی کودکان مهم‌ترین موضوعی است که در رابطه با خرید تریگر باید مد نظر قرار بگیرد. زیرا محصول مورد استفاده در منازل جهت نگهداری و اسپری کردن انواع مایعات و محلول‌های خطرناک از جمله پاک‌کننده‌ها، حشره کش‌ها و غیره استفاده می‌شوند. در نتیجه لازم است محصول خریداری شده دارای قفل کودک باشد تا در صورت دسترسی کودکان به آن قادر به پاشیدن محلول درون آن نباشند. معمولاً قفل‌های تعبیه شده در این محصول به صورت دکمه باز و بسته، اهرم چرخشی و چرخشی نازل می‌باشند.

کاربرد انواع تریگر

مدل‌های مختلف تریگر دارای کاربرد‌های متنوعی هستند. برخی از رایج‌ترین کاربرد‌های این محصول عبارتند از:

موارد استفاده مینی تریگر

مینی تریگر یکی از محصولات پر فروش است که از آن برای پاشیدن و اسپری کردن مایعات مختلف مانند ضد عفونی‌کننده‌های دست، اسپری کردن مواد شیمیایی استفاده می‌شود. به طور کلی مدل مینی این محصول گزینه‌ای‌ایده‌آل برای مصارف خانگی و محل کار افراد، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها به شمار می‌آید. مدل مبنی این وسیله را می‌توان در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار خریداری کرد.

موارد استفاده از مینی تریگر

راه‌های خرید تریگر

تریگر را می‌توانید هم به صورت تکی و هم عمده در بازار خریداری کنید. علاوه بر آن امکان خرید این محصول به صورت مستقیم از کارخانه وجود دارد. به نحوی که افراد می‌توانند سفارش عمده خود را به یک شرکت تولیدی تحویل داده و بعد از پرداخت مبلغی به عنوان پیش فروش در زمان مقرر سفارش خود را دریافت کنند. یکی دیگر از راه‌های خرید این وسیله خرید اینترنتی است. به همین منظور می‌توان محصول مورد نظر خود را از سایت http://Sepidarpump.ir خریداری کرد.

سوالات متداول

این محصول دارای کاربرد‌های بسیاری در بخش‌های صنعتی، خانگی، بهداشتی و آرایشی است.

از آنجا که این محصول دارای کاربرد‌های بسیاری است. قطعاً خرید آن نیز مزیت‌هایی را برای استفاده‌کننده‌ها به دنبال دارد. مهم‌ترین مزیت خرید این محصول امکان اسپری انواع سیالات و محلول‌های خطرناک و شیمیایی بدون تماس با دست است.

رگباری یا افراشتنی، پرتابی یا جت، کف‌زا یا فومی، اسپری یا افشانه و مه آلود از جمله الگو‌های پاشش در تریگر هستند.

ماشه طولانی، ماشه معمولی و کوتاه، ماشه سه انگشتی و ماشه دو انگشتی از جمله مدل‌های مختلف ماشه است که در تریگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع تریگر دارای دو بخش درونی و بیرونی است که هر کدام از این بخش‌ها خود به بخش‌های دیگری تقسیم می‌شوند. پیستون، شیر توپی یا بال ولو و اهرم اسپینر چرخنده بخش‌های درونی این محصول هستند. اهرم پرکننده، اهرم ماشه و اهرم پخش‌کننده بخش‌های بیرونی این وسیله می‌باشند.

جمع‌بندی

برای خرید تریگر شناخت ویژگی‌ها و کاربرد‌های متنوع آن ضروری است. به همین دلیل در این مطلب سعی شد حدالامکان به بررسی این موارد پرداخته شود. این وسیله از لحاظ ساختاری بسیار ساده است. بنابراین استفاده و بکارگیری آن نیز بی‌نهایت آسان است. این محصول یکی از وسایل و ابزار‌های محبوب و مورد استفاده خانم‌های خانه دار است. زیرا با استفاده از آن انواع می‌توان بدون وارد آوردن آسیب به پوست دست انواع شوینده‌ها و پاک‌کننده‌های شیمیایی و قوی را مورد استفاده قرار داد.