پمپ غلیظ پاش

پمپ غلیظ پاش به‌طور عمده برای صابون مایع استفاده می‌شود البته ممکن از واژه پمپ اسپری غلیظ پاش هم در بازار استفاده شود، در واقع این پمپ‌ها، ظرفی هستند که به شما کمک می‌کنند با سهولت و با رعایت بهداشت از صابون مایع استفاده کنید. این پمپ‌ها صابون را با استفاده از عملکرد مکانیکی ذخیره و توزیع می‌کنند. در اسپری‌های غلیظ پاش معمولاً از یک پمپ و بطری برای ذخیره صابون و یا سایر محصولات استفاده می‌شود البته این پمپ به نازلی متصل است که بر روی دهانه بطری نصب گردیده.

یکی دیگر از کاربردهای پمپ غلیظ پاش در استفاده آسان از کرم ها، لوسیون ها و وسایل آرایشی و بهداشتی است که به تازگی بسیار رایج شده است و شرکت های معتبر داخلی و خارجی از بهترین برند پمپ غلیظ پاش برای محصولات خود استفاده می کنند

یکی دیگر از کاربردهای پمپ غلیظ پاش در استفاده آسان از کرم ها، لوسیون ها و وسایل آرایشی و بهداشتی است که به تازگی بسیار رایج شده است و شرکت های معتبر داخلی و خارجی از بهترین برند پمپ غلیظ پاش برای محصولات خود استفاده می کنند

انواع پمپ غلیظ پاش

پمپ‌های غلیظ پاش در طراحی‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود تفاوت در پمپ‌های غلیظ پاش بسته به عوامل زیر دارد:

سه نمونه از بهترین غلیظ پاش های تولید ایران که توسط شرکت سپیدار پمپ و کاملا داخلی تولید می شود و توسط برترین تولید کنندگان مواد آرایشی و بهداشتی کشور مورد استفاده قرار می گیرد در زیر آورده شده است:

پمپ غلیظ پاش p40

پمپ غلیظ پاش طلایی p40

پمپ غلیظ پاش p40

پمپ غلیظ پاش نقره ای p40

پمپ غلیظ پاش نقره ای p40

پمپ غلیظ پاش p50

پمپ غلیظ پاش طلایی p50

پمپ غلیظ پاش p50

پمپ غلیظ پاش نقره ای p50

پمپ غلیظ پاش جنرال p50

پمپ غلیظ پاش p60

پمپ غلیظ پاش طلایی p60

پمپ غلیظ پاش p60

پمپ غلیظ پاش نقره ای p60

پمپ غلیظ پاش جنرال p60

فرم ثبت سفارش

تاریخچه پمپ غلیظ پاش

این پمپ‌ها برای اولین‌بار در اوایل دهه ۱۸۰۰ به اهداف استفاده بهداشتی و راحت در بیمارستان‌ها ساخته شد بیش‌از ۱ قرن بعد استفاده از این پمپ‌ها به‌طور عمده رواج پیدا کرد و در اختیار عموم قرار گرفت. پمپ اسپری‌های غلیظ پاش در انواع مختلفی از اشکال، رنگ‌ها و سبک‌ها تولید و در بازار موجود می‌باشد که هر شخصی می‌تواند با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب کند. این پمپ‌ها علاوه‌بر این‌که همراه با صابون به فروش می‌رسند در ظاهری زیباتر و در طرحهای متنوع به‌همراه سایر وسایل سرویس بهداشتی و بدون مواد در فروشگاه‌ها فروخته می‌شود که شما می‌توانید با خریداری آن‌ها محتوای آن را به دلخواهتان پر کنید. نیاز بازار به این محصول روزبه‌روز افزایش می‌یابد و ساخت پمپ غلیظ پاش اکنون به یک تجارت رایج تبدیل‌شده است.

اجزای پمپ غلیظ پاش

پمپ‌های غلیظ پاش از چه اجزایی تشکیل‌شده است؟ بطور کلی یک پمپ غلیظ پاش از اجزای زیر تشکیل‌شده است 

محرک

زمانی‌که شما برای خروج صابون مایع بر روی سر محفظه فشار وارد می‌کنید درواقع محرک پمپ را استفاده کرده‌اید جنس محرک پمپ اغلب از پلاستیک، پلی پروپیلن، ساخته‌شده و می‌تواند طرح‌های مختلفی داشته باشد این محرک‌ها معمولاً دارای قفل از بالا یا قفل از پایین هستند تا مانع از خروج تصادفی مایع از محفظه شوند. محرک نقش مهمی در طراحی بیرونی پمپ‌ها و تمایز آن‌ها از یکدیگر دارد و شکل ظاهری این قطعه فاکتور مهمی در ایجاد رضایت مصرف‌کننده از کارایی یک پمپ است.

محفظه اصلی

محفظه اصلی تمام قطعات پمپ را در جای خود نگه می‌دارد و همچنین به‌عنوان محفظه انتقال محصول نیز عمل می‌کند که محصول را از لوله فرو رفتنی در بطری، به محرک و درنهایت به دست مصرف‌کننده می‌رساند. جنس آن اغلب از پلاستیک ساخته‌شده است ولی انواع شیشه‌ای آن نیز موجود است بسته به خروجی و طراحی پمپ لوسیون، اندازه این محفظه می‌تواند تفاوت‌های زیادی داشته باشد .

اجزای داخلی درون محفظه‌ی اصلی

این اجزا شامل بدنه داخلی پیستون، فنر و توپی می‌باشند. این اجزا می‌توانند براساس طراحی پمپ تغییر کنند و حتی ممکن است برخی از آن‌ها دارای اجزای اضافی باشند که به جریان دادن و پاشش محصول کمک کنند و حتی در برخی از طرح‌ها ممکن است قطعات اضافی دیگری درون محفظه‌ی اصلی وجود داشته باشد که فنر فلزی را از مسیر جریان محصول جدا می‌کند. به‌طورکلی این پمپ‌ها دارای ویژگی مسیر بدون فلز هستند. جایی‌که محصول در تماس با فنر فلزی نباشد، بنابراین مشکلات احتمالی سازگاری شیمیایی محصول با فنر فلزی برطرف می‌شود.

واشر بیرونی

برای این‌که لبه بطری و درپوش کاملاً درهم جفت شوند از یک واشر استفاده می‌شود این واشر از نشت محصول جلوگیری می‌کند بسته به نوع طراحی سازنده، می‌تواند از طیف گسترده‌ای از مواد ساخته شود ازجمله لاستیک و پلی‌اتیلن سبک.

درپوش

درپوش قطعه‌ای است که کل مجموعه قطعات داخلی پمپ را به انتهای گردن بطری وصل کرده و پمپ را به بطری پیچ می‌کند غالبا این قطعه نیز از پلاستیک ساخته می‌شود در موارد خاص یک پوسته فلزی براق به رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای در طرف صاف پیچ مونتاژ می‌کنند تا به پمپ لوسیون جلوه‌ای زیبا دهد.

لوله فرورفتنی

یک لوله بلند پلاستیکی ساخته‌شده از پلی پروپیلن است که از انتهای محفظه پمپ غلیظ پاش به انتهای بطری گسترش می‌یابد. بسته به بطری که پمپ با آن جفت شده‌است طول لوله متفاوت است اندازه صحیح لوله استفاده از محصول را به حداکثر می‌رساند و از گرفتگی احتمالی جلوگیری می‌کند.

قیمت پمپ‌های غلیظ پاش

 قیمت پمپ غلیظ پاش در بازار بسیار متفاوت است، از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پمپ های غلیظ باش دو آیتم مهم کیفیت ساخت و کارایی است

کیفیت ساخت

در مبحث کیفیت ساخت شرکت سپیدار پمپ یکی از بهترین برند های تولید کننده پمپ غلیظ پاش در ایران است که محصولات خود را از بهترین مواد اولیه تولید می کنند و صحت این ادعا را می توان از مشتریان بنام این شرکت مانند شرکت گلرنگ استنباط کرد

کارایی پمپ های غلیظ پاش

در مبحث کارایی این پمپ ها ماده ای که میخواهید پمپ شود پمپ مناسب شما را مشخص می کنند به دلیل استفاده بالا روزانه این پمپ ها در مایع دستشویی به آنها پمپ مایع دست یا پمپ جا مایع نیز گفته می شود البته ظاهر هم ممکن است برای شما مهم باشد توصیه می کنیم برای خرید پمپ غلیظ پاش و آگاهی از قیمت پمپ های غلیظ پاش مختلف با بخش فروش تماس حاصل نمایید و از راهنمای های مشاوران ما برای انتخاب مناسبترین محصول کمک بگیرید با توجه به شرایط اقتصادی موجود شرکت تصمیم گرفته است جهت حمایت از تولیدکنندگان جشنواره فروش ویژه را ارائه دهد جهت استعلام پایین ترین قیمت پمپ غلیظ پاش مناسب کسب و کار خود و استفاده از شرایط ویژه جشنواره هم اکنون با شرکت تماس حاصل نمایید

نحوه کار پمپ‌های غلیظ پاش

این پمپ‌ها مانند دستگاه مکش هوا عمل می‌کند که محصول را از بطری به دست مصرف‌کننده می‌کشد. درواقع عملکرد پمپ‌های غلیظ پاش، برخلاف قانون گرانش زمین است. هنگامی‌که مصرف‌کننده محرک را فشار می‌دهد، پیستون برای فشرده‌سازی فنر حرکت می‌کند و فشار هوا به سمت بالا، موجب شده توپی به همراه محصول به داخل لوله و به‌دنبال آن محفظه به سمت بالا کشیده شود. هنگامی‌که کاربر محرک را آزاد می‌کند، فنر، پیستون و محرک را به حالت بالا برمی‌گرداند و توپی به حالت استراحت خود بازمی‌گردد و محفظه را آب‌بندی می‌کند و از نشت مجدد محصول مایع به داخل بطری جلوگیری می‌کند. هنگامی‌که کاربر مجدداً محرک را فشار می‌دهد محصولی که از قبل در محفظه بوده‌است از طریق بدنه داخلی و محرک، بیرون از محفظه کشیده می‌شود و از پمپ به دست مصرف‌کننده پخش می‌شود.

فرایند ساخت پمپ غلیظ پاش

برای ساخت پمپ جا مایع یا غلیظ پاش از تکنولوژی تزریق پلاستیک استفاده می‌شود. دلیل محبوبیت این تکنولوژی این است که هزینه زیادی برای انجام کار نیاز نیست و در انتها می‌توان قطعاتی با تیراژهای بالا را تولید کرد همچنین تمامی کارها در مدت‌زمانی نسبتاً کوتاه قابل‌انجام است و تبدیل طرح به قطعه به‌سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. عمده قطعات پلاستیکی به کمک این تکنولوژی تولید می‌شوند از جمله محصول‌های پلاستیکی که توسط این فرآیند ساخته می‌شوند عبارت‌اند از:

پمپ غلیظ پاش، لوازم آشپزخانه، قطعه‌های مورد استفاده در ماشین، محفظه‌های نگهدارنده و…

برای ساخت پمپ‌ غلیظ پاش از گرانول پلاستیک که از جنس پلیمر هستند استفاده می‌شود بدین‌صورت که این گرانول ها را ذوب کرده و سپس تحت فشار زیاد آن را به داخل یک قالب مخصوص تزریق می‌کنند و پس‌از آن که سرد و منجمد شد آن را از قالب خارج می‌کنند.چرخه‌ای که در تزریق پلاستیک باید طی شود با توجه به اندازه‌ای که هر پمپ دارد می‌تواند در محدوده زمانی ۳۰ تا ۹۰ ثانیه باشد.

فرایند ساخت این پمپ‌ها با طی مراحل زیر انجام می‌شود :

در ابتدا باید گرانول‌های خشک‌شده پلیمر را، در داخل قیف قرار داد. همچنین در این مرحله سایر افزودنی‌ها مانند رنگ، پودر و یا دیگر افزودنی‌های تقویت‌کننده اضافه می‌شود.

مواد مرحله قبل درون یک بشکه مخصوص قرارداده‌شده و به‌اندازه‌ی مشخص به آن‌ها حرارت داده می‌شود و پس‌از ترکیب شدن کامل با یکدیگر توسط پیچ چرخان به سمت غالب حرکت می‌کنند ساختار فیزیکی و طراحی که در پیچ و بشکه به‌کاررفته است کاملاً ساخت‌یافته و بهینه است به صورتی که فرآیند ذوب شدن ماده و اعمال فشار به میزان مطلوب انجام خواهد شد.

پلاستیک ذوب‌شده باید از دستگاه چرخنده به قالب تزریق شود که برای راحتی این کار تلمبه‌ای در دستگاه قرار داده‌شده که به سمت جلو حرکت می‌کند و کار تزریق به قالب را انجام می‌دهد و تمامی فضای خالی قالب را پر می‌کند.

پس‌از طی مراحل بالا نوبت به کاهش دما می‌رسد در این مرحله ماده اصلی به‌صورت جامد درمی‌آید و شکل قالب را به خود می‌گیرد بعد از آن می‌توان قالب را باز کرد و قطعه جامد را به کمک پین هایی بیرون آورد و در انتها قالب مجدد بسته می‌شود و برای تزریق قطعات بعدی، مرحله‌های بالا دوباره تکرار می‌شود.

پس‌ازآن‌که محصول آماده و از قالب جدا شد باید آن را در یک مخزن نگهدارنده قرارداد. این محصولات پس‌از تولید امکان استفاده دارند و هیچ نیازی به انجام مراحل پولیش، پرداخت و… نخواهند داشت.

خرید پمپ مایع دست یا پمپ جا مایع

حال که با فرآیند ساخت و کاربرد پمپ غلیظ پاش آشنا شدید چنانچه تولید کننده مایع دستشویی یا کرم های آرایشی بهداشتی هست و راحتی و رضایت مصرف کننده برای شما مهم است می توانید با خرید پمپ مایع دستبرای محصولات مایع دستشویی و موارد بهداشت به این مهم دست یابید 

فروش عمده پمپ غلیظ پاش

جهت آگاهی از شرایط فروش عمده پمپ غلیظ پاش و تخفیف های ویژه همکاران تولید کننده با بخش فروش تماس حاصل نمایید تخفیف ویژه خرید عمده پمپ غلیظ پاش شامل حال تولید کنندگان ظرف های مورد استفاده مانند جا مایع و تیوب کرم و نیز شامل تولید کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *